1. Alumnado non asistente:
alumnos cuxa asistencia é inferior ao 80%. Os criterios específicos para
a avaliación destes alumnos son os que siguen: a) Exame sobre os contidos teóricos da materia. Consistirá nunha
proba de resposta longa formada po preguntas abertas sobre un tema que o
alumnado deberá desenvolver. Valorarase a organización persoal e a
riqueza de ideas, así como a capacidade de relacionar e reflexionar
sobre o tema en cuestión. No exame poderase acadar ata un máximo de 6
puntos. b) Dosssier sobre un traballo titorizado polo profesor da materia que
versará sobre un ámbito ou institución da educación social tratado
desde a perspectiva histórica. O dossier conterá toda a información e
tarefas realizadas polo alumno/a relativas ao traballo. O dossier
valorarase ata un máximo de 3 puntos. c) Memoria sobre as actividades prácticas realizadas polo alumno/a
consistente na descrición e valoración destas actividades. Poderase
acadar neste apartado ata un máximo de 1 punto. 2. Segunda convocatoria: no
caso de superar unha das partes da materia conservarase a súa
cualificación no mesmo curso académico. Deberán superarse a/as probas
nas que non se obtivera unha cualificación mínima. As datas de reallización do exame final serán aprobadas na Xunta de
Facultade de Ciencias de Educación de Ourense. Esta guía docente explicita as liñas de actuación a desenvolver co
alumnado da materia, entendida con certa flexibilidade; polo tanto, pode
estar suxeita a algúns reaxustes puntuais. Alumnado no asistente: alumnos cuya asistencia es inferior al 80%. Este alumnado no presencial, deberá hablar con la profesora al principio del cuatrimestre. |