Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo
   Contidos
Tema Subtema
1. Didáctica e educación social. 1.1. Ámbitos de intervención da didáctica.
1.2. Ámbitos de intervención e funcións didácticas do educador/a social.
1.3. Perfil do educador/a social.
1.4. Didáctica e educación non formal ou difusa.
2. Intervención didáctica na educación social. 2.1. A intervención didáctica na educación social.
2.2. Currículo da educación non formal e tipos de aprendizaxe.
2.3. O educador/a no ámbito escolar.
3. Deseño, organización e intervención dos procesos de actuación na educación social. 3.1. Modelos de intervención e metodoloxías características da educación social.
3.2. Características da estruturación e programación nos diferentes contextos da educación social.
3.3. Principais compoñentes do deseño: obxectivos, contidos, actividades, etc.
4. Análise dos medios didácticos propios da educación social. 4.1. As estratexias didácticas e a integración de recursos na educación non formal.
4.2. A integración dos medios de comunicación e as TIC na educación social
4.3. Os xogos.
5. Avaliación dos procesos de intervención na educación social. 5.1. Concepto, tipos, técnicas e modelos de avaliación na educación social.
5.2. Avaliación dos compoñentes do proxecto ou plano de intervención.
5.3. Identificación de elementos que contribuan a mellorar o deseño e a implementación de proxectos nos diferentes contextos.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000