Código |
Descrición |
A1 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A2 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto de políticas públicas, estrutura e evolución dos mercados turísticos: relacións nacionais e internacionais. |
A3 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos recursos naturais, culturais e patrimoniais relacionados coa actividade turística. |
A4 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das diferentes manifestacións antropolóxicas, culturais e sociais que incentivan a actividade turística. |
A5 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas |
A6 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais |
A7 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A8 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto do marco legal que regula as actividades turísticas. |
A9 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística. |
A10 |
Aplicar os coñecementos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro do ámbito do turismo |
A11 |
Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo |
A12 |
Identificar os procesos operativos en empresas turísticas. |
A13 |
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal |
A14 |
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas. |
A15 |
Desempeñar actividades profesionais en inglés dentro do sector turístico |
A16 |
Orientación do servizo ao cliente |
A17 |
Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A18 |
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información. |
A19 |
Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición |
A20 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto. |
A21 |
Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado, como non especializado |
A22 |
Dominio do inglés e perfeccionamento e intensificación, como mínimo, dunha segunda lingua estranxeira |
A23 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
A24 |
Mobilidade e adaptabilidade a diferentes medios e situacións |
A25 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
A26 |
Que os estudantes desenvolvan as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
A27 |
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo. |
A28 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado. |
A29 |
Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
B1 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos. |
B2 |
Compromiso ético |
B3 |
Creatividade |
B4 |
Iniciativa empresarial |
B5 |
Motivación por a calidade. |