Lograr o manexo por parte do alumnado dos coñecementos, procesos e técnicas propias da dirección e xestión de RRHH; así como das principais prácticas e ferramentas que axudan a optimizar a contribución do capital humano nas organizacións, asumindo unha responsabilidade social e ética e mostrando compromiso, cos efectos da súa práctica e as consecuencias da súa acción en calquera contexto de intervención, reflexionando sobre os seus propios posicionamentos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A5 A6 A7
|
B1 B2 B6 B18
|
Fomentar no alumnado as habilidades de procura, filtrado e interpretación da información relevante na área de recursos humanos e o seu emprego no desenvolvemento dun pensamento crítico e creativo que lle permita ó estudante fixar obxectivos, elaborar estratexias e planos de acción de recursos humanos coherentes co entorno ou tomar decisións na procura de solucións a problemas relativos á situación socio-laboral da empresa, así como a emision dos informres correspondentes |
|
A10 A11 A12 A14 A16
|
B1 B2 B3 B10 B13
|