Guia docente 2011_12
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Economía: Microeconomía
   Competencias de titulación
Código Descrición
A3 Posuír e comprender coñecementos sobre as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais a respecto de como funciona a economía
A8 Aplicar os coñecementos adquiridos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da súa área de estudo
A9 Identificar a xeneralidade dos problemas económicos que se suscitan nas empresas, e saber utilizar os principais instrumentos existentes para a súa resolución
A16 Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante
B1 Capacidade de análise e síntese
B2 Pensamento crítico e autocrítico
B4 Poder transmitir ideas, información, problemas e situacións ao público tanto especializado como non especializado
B5 Habilidades de comunicación oral e escrita
B6 Habilidades de comunicación a través de Internet e, dominio de ferramentas multimedia para a comunicación a distancia
B8 Comunicarse con fluidez no seu entorno, incluíndo competencias interpersoais de escoita activa, negociación, persuasión e presentación
B10 Emitir informes de asesoramento sobre situacións concretas de empresas e mercados
B13 Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo
B15 Xestión persoal efectiva en termos de tempo, planificación e comportamento, motivación e iniciativa tanto individual como empresarial
B17 Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos
B18 Compromiso ético no traballo
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000