Estudo de casos/análises de situacións |
Formulación dunha situación ou problemática xa dada ou que pode darse, partindo dos diferentes factores involucrados, a análise dos antecedentes, condicións, da situación, etc. |
20 |
Titoría en grupo |
O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc.
Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo, de forma oral ou escrita, valorándose o 80% da calificación do traballo polo profesor e o 20% restante por valoración "inter pares". Por outra parte, tamén serán obxecto de avaliación as respostas do alumno a preguntas breves formuladas durante a titoría en grupo. |
10 |
O alumno que non se acolla á avaliación continua poderá facer un
exame final no que se lle formularán, en relación cos contidos da
materia, preguntas de resposta longa. A calificación máxima deste exame
será dun 70% do total. O sistema de avaliación na segunda edición,
tanto para o alumno que se acolla á avaliación continua, como para o
que non se acolla, consistirá na realización dunha proba de resposta
longa, que terá a descripción e calificación sinalada na parte superior.
Gardaranse e aplicaranse as outras calificacións que tivera o
alumno que se acollese á avaliación continua. |