Guia docente 2010_11
Facultad de Filología y Traducción
Máster Universitario en Edición
 Materias
  Panorama Actual da Edición
   Contidos
Tema Subtema
1. Panorama socio-histórico do mundo occidental na segunda metade do século XX. 1.1. A Galaxia Gutemberg
1.2. A edición como sector industrial estratéxico.
2. Cultura e/ou negocio: edición artesanal e produción en masa.

2.1. Edición de fondo
2.2. As novidades
2.3. A cultura do best-seller
2.4. A oferta e a demanda
2.5. Distribución e comercialización: librarías ou áreas comerciais.
2.6. Distribución e venda a través de internet.
3. Edición e lectura: indixestión editorial e carencias lectoras.

3.1. Índices de lectura
3.2. A lectura e os seus competidores.
3.3. A biblioteca tradicional e a rede
4. Do offset á autoedición. PostScript. A estandarización dos procesos técnicos. 4.1. A revolución dixital. Novas formas de interacción: redes sociais
4.2. Presente e futuro do libro impreso
5. A edición sen editores

5.1. O modelo industrial da edición na era da mundialización.
5.2. Os grandes grupos editoriais.
6. Os fluxos culturais
6.1. Linguas e produción editorial
6.2. As grandes industrias culturais
6.3. A edición en Europa
7. Edición e tradución en Galicia 7.1. Produción editorial nos últimos trinta anos
7.2. Capital cultural, económico e simbólico. Produción restrinxida e grandes grupos.
7.3. A política editorial da tradución.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000