- Desenvolver habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamiento crítico) relacionadas coa creación dun perfil investigador.
- Ser quen de integrar coñecementos de campos de estudo diversos.
- Aprender a aprender, de forma autónoma, como base da súa futura actividade profesional ou investigadora.
- Ter capacidade de concibir e diseñar proxectos de investigación con rigorosidade académica.
-Desenvolver habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación (identificación e acceso a bibliografía, utilización axeitada de recursos e equipamientos, utilización de tecnoloxía para rexistrar datos, manexo de bases de
datos, etc.)
- Comunicar oralmente e por escrito con claridade os coñecementos teóricos e aplicados da materia de estudo tanto a audiencias expertas como non expertas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
|
- Saber aplicar os coñecementos adquiridos no ámbito da edición nos seus aspectos históricos.
- Reflexionar sobre os aspectos complexos que rodean o mundo da edición (económicos, sociais, ideolóxicos e técnicos).
- Capacidade para realizar estudos de mercado e de hábitos lectores relacionados coa edición. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
|