1. Introdución á informática
2.- Representación da información.
3.- Bases de datos:
4.- Internet.
5.- A edición con computador.
6.-O contorno das aplicacións informáticas de autoedición e a edición.
7.-Diferenzas entre preimpresión e autoedición. O ciclo completo dos materiais editoriais.
8.-Ilustración vectorial.
9.- Dixitalización de imaxes e textos.
10.-Cor e espazos de cor.
11.- Xestión do espazo de cor en contornos de impresión editorial.
12.- As aplicacións informáticas de preimpresión.
13.- Maquetación: QuarkXPress e Adobe InDesign.
14.- Tratamento de imaxes: Adobe Photoshop.
15.- Ilustración vectorial: Adobe Illustrator e FreeHand.
Módulo práctico.
Deseño e maquetación dunha publicación periódica e dun libro utilizando as ferramentas informáticas de preimpresión, así como a súa correcta preparación. O traballo incluiría o deseño das capas e da cuadricula no caso da revista ou da maqueta basee no caso do libro
|
|