Guia docente 2010_11
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Linguas Estranxeiras
 Subjects
  Análise e interpretación literaria de textos do primeiro idioma estranxeiro: Inglés
   Learning aims
Expected results from this subject Typology Training and Learning Results
(*)Analizar, interpretar e comentar as obras literarias seleccionadas, establecendo o marco no que se xeraron e analizando, a partir do texto, os trazos sociais, ideolóxicos, históricos e culturais das obras.
Know How
A3
A13
(*)Visibilizar e pór en valor as aportacións das mulleres á literatura escrita no primeiro idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos, sociais e culturais.
know
Know be
A10
A11
(*)Identificar o papel desenvolvido polas expresións literarias nas relacións entre grupos dominantes e/ou minoritarios.
know
Know be
A2
A10
(*)Coñecer e comprender os procesos relacionados coa creación de textos literarios no primeiro idioma estranxeiro de diversos xéneros e procedentes de diferentes tradicións.
know
A5
A13
(*)Recoñecer no texto as convencións especiais que operan no ámbito da comunicación literaria. O alumnado ha de identificar e interpretar os elementos propios dun texto literario (tema, acción, personaxes, punto de vista, etc.).
know
Know How
A3
A5
(*)Manexar a terminoloxía básica do primeiro idioma estranxeiro empregada no comentario de textos literarios en relación cos xéneros literarios, as figuras de dicción, os trazos estilísticos, os elementos narrativos, etc.
know
Know How
A4
(*)Coñecer as tendencias actuais da teoría e da crítica literaria, aplicando algúns dos enfoques críticos actuais á análise de textos literarios no primeiro idioma estranxeiro.
know
Know How
A3
B3
(*)Adquirir un sólido método de análise literaria que transcenda a mera aproximación subxectiva e intuitiva aos textos.
know
Know How
A8
B5
(*)Planificar, estruturar e desenvolver ensaios escritos e presentacións orais no primeiro idioma estranxeiro, formulando hipóteses, utilizando unha metodoloxía apropiada para transmitir ideas de maneira eficaz e válida, seguindo as convencións académicas e empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos.
Know How
A6
A9
A12
B2
(*)Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula e amosando actitudes de tolerancia cara á diversidade social e cultural nos países da primeira lingua estranxeira, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos.
know
Know How
Know be
A6
A7
A12
B4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000