Expected results from this subject |
Typology |
Training and Learning Results |
(*)Analizar, interpretar e comentar as obras literarias seleccionadas, establecendo o marco no que se xeraron e analizando, a partir do texto, os trazos sociais, ideolóxicos, históricos e culturais das obras. |
|
A3 A13
|
|
(*)Visibilizar e pór en valor as aportacións das mulleres á literatura escrita no primeiro idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos, sociais e culturais. |
|
A10 A11
|
|
(*)Identificar o papel desenvolvido polas expresións literarias nas relacións entre grupos dominantes e/ou minoritarios. |
|
A2 A10
|
|
(*)Coñecer e comprender os procesos relacionados coa creación de textos literarios no primeiro idioma estranxeiro de diversos xéneros e procedentes de diferentes tradicións. |
|
A5 A13
|
|
(*)Recoñecer no texto as convencións especiais que operan no ámbito da comunicación literaria. O alumnado ha de identificar e interpretar os elementos propios dun texto literario (tema, acción, personaxes, punto de vista, etc.). |
|
A3 A5
|
|
(*)Manexar a terminoloxía básica do primeiro idioma estranxeiro empregada no comentario de textos literarios en relación cos xéneros literarios, as figuras de dicción, os trazos estilísticos, os elementos narrativos, etc. |
|
A4
|
|
(*)Coñecer as tendencias actuais da teoría e da crítica literaria, aplicando algúns dos enfoques críticos actuais á análise de textos literarios no primeiro idioma estranxeiro. |
|
A3
|
B3
|
(*)Adquirir un sólido método de análise literaria que transcenda a mera aproximación subxectiva e intuitiva aos textos. |
|
A8
|
B5
|
(*)Planificar, estruturar e desenvolver ensaios escritos e presentacións orais no primeiro idioma estranxeiro, formulando hipóteses, utilizando unha metodoloxía apropiada para transmitir ideas de maneira eficaz e válida, seguindo as convencións académicas e empregando evidencias suficientes que corroboren os razoamentos expostos. |
|
A6 A9 A12
|
B2
|
(*)Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula e amosando actitudes de tolerancia cara á diversidade social e cultural nos países da primeira lingua estranxeira, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
|
A6 A7 A12
|
B4
|