Guia docente 2010_11
Facultade de Historia
Máster Universitario en Historia, Territorio e Recursos Patrimoniais
 Materias
  Recursos Naturais e Paisaxe na Ordenación do Territorio
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Sesión maxistral Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e protocolos da investigación na temática do programa.
Estudo de casos/análises de situacións Análise dun caso real coa finalidade de coñecelo e interpretalo, para reflexionar, completar coñecementos, xerar hipóteses, e introducir os procedementos e técnicas de investigación.
Seminarios Actividade dirixida enfocada á investigación dun tema específico, que permite afondar ou complementar os contidos da materia. Complemento das clases teóricas e base das prácticas de campo.
Saídas de estudo/prácticas de campo Actividade dirixida de aplicación dos coñecementos a situacións concretas e de adquisición de habilidades básicas e procedementais relacionadas coa investigación na materia. Desenvolverase en espazos non académicos exteriores.
Titoría en grupo Diálogo do alumnado co profesorado da materia para asesoramento/desenvolvemento de actividades da materia e do proceso de aprendizaxe/avaliación.
Traballos tutelados O estudante, de maneira individual, elabora un documento sobre a temática da materia (memoria, ensaio, resumo de lecturas).
Inclúe a procura e recollida de información, lectura e manexo de bibliografía, redacción...
Actividades introdutorias Actividades encamiñadas a tomar contacto e reunir información sobre o alumnado, así como a presentar a materia.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000